Med 32.000 spejdere som ejere af virksomheden ønskede Spejder Sport at positionere sig blandt de unge. Detailkæden så en mulighed for at udnytte populære mærker som Arc'Teryx og Patagonia til at blive den største danske outdoor-detailbutik på TikTok. Målet var at nå en målgruppe, der ikke traditionelt besøgte deres butikker, ved at skabe en tilstedeværelse på en platform, hvor de unge er mest aktive.For at bryde med den traditionelle strategi udviklede jeg en ny tilgang til Spejder Sports tilstedeværelse på TikTok. Jeg skabte karakteren "Karizzna", en autentisk og karismatisk ambassadør, der taler de unges sprog. Vi inkorporerede slang, humor og aktuelle trends, og lod os inspirere af populære influencers som Rasmus Søndergaard.
Resultatet var at Spejder Sport viralt på TikTok og Karizzna opnåede en næsten kultstatus. Profilen tiltrak over 10.000 følgere og genererede mere end 3,5 millioner visninger på kort tid. Videoerne blev delt af prominente profiler som Anders Hemmingsen og fik omtale i radioprogrammet "Balalajka" på P3.